Un modelo que ofrece ao mundo unha serie de interesantes beneficios para a vida das persoas, no sentido do que se ven en chamar calidade urbana.

Maior calidade do aire

Mellora continua, cumprindo en 2013 os parámetros máis esixentes, os da Organización Muncial da Saúde

Máis mobilidade saludable

As viaxes a pé ou en bici aumentan na cidade, chegando ao 67% a pé, e ao 5% en bicicleta

Menos tráfico a motor

Entre 1996 e 2014 o tráfico na cidade diminuíu un 30,10%, e no centro un 70%

Menor consumo de combustible

Redución dun 66% na cidade, e un 88% no centro, consecuencia de menos tráfico e menos retencións

Menor emisión de CO2

Redución de emisións de 500 kg de CO2 por persoa e ano

Menos suburbanización

Revertiuse este fenómeno e a cidade aumentou a súa poboación un 33% entre 1999 e 2014, nun contexto demográfico recesivo

Menos sancións

Coa velocidade máxima a 30 km/h, case desapareceron as sancións de tráfico relacionadas co exceso de velocidade

Máis escolares andando

O 81% dos nenos entre 7 e 12 anos van camiñando ao colexio, máis da metade sós. Os nenos andan e xogan sós pola cidade

Máis biodiversidade

223 especies diferentes de árbores. Nos ríos hai lontras e macroinvertebrados indicadores da boa calidade ambiental

Menos ruído

Os sons dominantes na cidade son os dos nenos e os paxaros, cunha moi alta sensación de silenzo

Máis pluralidade de usos

A mestura de usos é total na vida cotián, con fitos como cortar grande parte da cidade para a celebración de probas deportivas

Máis seguridade viaria

Na cidade continua e compacta nengún morto dende hai 11 anos. 69 atropelos en 1998; 4 en 2013

Máis accesibilidade

Máis do 90% dos espazos públicos urbanos son accesibeis

Maior identificación

Aumentou a identificación coa cidade. O respecto das normas de convivencia mellorou moito

Máis veladores

Os veladores ao aire libre multiplicáronse por 6 neste período

Máis vida na rúa

Rúas cheas de persoas de todos os sectores e diferentes intereses

Máis comercio de proximidade

Centro Comercial Urbano ao aire libre con comercios de todo tipo nas rúas

Menos conflitos

Supresión da inmensa maioría das zonas de competencia entre peóns e automóbiles

10,836FansGóstame
1,492SeguidoresSeguir
185SuscriptoresSuscríbete