Unha cidade como Pontevedra atopou no feito de camiñar unha solución ao seu permanente problema de mobilidade. Hoxe é un escenario accesíbel, case sen barreira nengunha, económicamente dinámico, agradábel para mercar, para o ocio, a hostelaría e o turismo, puntas de lanza da economía urbana, ademáis da administración pública.

Metrominuto, mejor a pie

Una de las acciones de comunicación más difundidas sobre el modelo urbano es el mapa de distancias y tiempos entre 28 puntos de la ciudad, que tiene como finalidad desdramatizar el echo de caminar. El mapa fue difundido por la Red de Ciudades que Caminan y por la organización europea Intermodes, por lo que muchas ciudades crearon su propio Metrominuto. En la actualidad se está desarrollando una aplicación para dispositivos móviles.

Ver más información…

Panel-04-planos-peq

Desautoxicada

Así se presenta a cidade. Liberada da presenza abusiva dos coches. Só no Centro Histórico “durmían” legal ou ilegalmente uns 500 coches, que deixaron libre espazos no que hoxe florece unha interesante economía comercial e de ocio. O mesmo acontece no resto da cidade, con rúas comerciais peonís ou de coexistencia de tráficos naturais e a motor, ou con espazos rodados e outros peonís. Sempre co colectivo (o espazo público) por riba do privado (o coche particular), que debe ocupar un lugar secundario.