Un modelo que ofrece ao mundo unha serie de interesantes beneficios para a vida das persoas, no sentido do que se ven en chamar calidade urbana.
E ademais…
Na praza de España confluían os 12.200 coches de Michelena cos 10.400 da Alameda, así como os 2.100 que subían de Arcebispo Malvar.
Outras rúas tamén experimentaron unha importante diminución do tránsito a motor. Estes son algúns exemplos. A primeira cifra indica os coches que circulaban en 1997 e a segunda os que circulan en 2016.
- Av. Compostela 28.100 / 8.700
- Av. Marín 28.000 / 15.200
- Paseo de Colón 22.800 / 10.500
- Daniel de la Sota 21.200 / 2.000
- Benito Corbal 20.600 / 4.500
- Uruguai 18.000 / 8.600
- Xoaquín Costa 17.600 / 4.900
- Av. Vigo 17.600 / 4.400
- Loureiro Crespo 17.500 / 14.000
- Raíña Victoria 17.200 / 13.000
- Fernández Ladreda 16.800 / 10.000
- Andrés Mellado 14.200 / 3.200
- Bos Aires 12.900 / 10.200
- Manuel del Palacio 12.000 / 10.200
- Echegaray 11.200 / 8.400
- Av. da Coruña 9.700 / 4.500
- Xosé Malvar 9.100 / 11.700
- Eduardo Pondal 6.600 / 5.000
- S. Antoniño 6.500 / 6.100